Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 septembrie 2017

Dece nu te pot uita?
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
27 Septembrie.2016

A Fost Iubire intre noi
Au fost zile senine.
Cerul era albastru cristalin
Cînd erai lîngă mine.

Tu erai Soarele ce strălucea
O Rază de căldură.
Erai tot cea-ce trăiam
Dulcea mea Iubire.

Trăiam o Viață de Poveste
În brațele tale.
Nopțile erau senine
Căci erai lîngă mine.

Dar a venit un nor.o furtuna urita
Te-a luat de lîngă mine.
Odată cu tine s-a dus
Si clipă de Iubire.

Au trecut zile.Saptamini
Bine.3 Ani de zile.
Mereu am încercat să uit
Ca ai fost lîngă mine.

Uitarea m-ar fi ridicat
Mi-ar fi șters lacrimile.
Dar fac.ce fac si ma gindesc
Seara nu mai la tine.

Arunc privirea către poza ta
Parcă îți simt căldura.
Cum pui ușor mina pe mine
Si parca-ti aud gura.

Toti îmi spun.uito.nu mai trăi în trecut
A Fost.sa terminat.
Privește zimbind înainte
Si o să-ți fie bine.

E Ușor pentru ei să-mi spună
Nu stiu cit ne-am Iubit.
Dar încă.cred ca ne vom întîlni
Și-o să ne fie bine.

Iar dacă nu vă fi așa
Am să merg înainte.
O Să pot merge mai departe
Cînd altcineva va fi-nbrate la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu