Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 10 septembrie 2017

In bratele tale
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Septembrie.2016

In bratele tale mai primit
In bratele tale mai Iubit,
In bratele tale am adunat si trait
Cele mai frumoase clip de Iubire.

Tu mereu mi-ai dat mingaiere
Sufletului zimbet i-ai sadit,
Inimii i-ai presarat Iubire
In bratele tale mi-e bine.

Te ador si te pretuiesc
Esti o minune,Esti un Ingeras Ceresc,
In bratele tale linistea-mi gasesc
Tu esti cea-ce in Viata asta imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu