Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 septembrie 2017

Iti promit sa te Iubesc mereu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Septembrie.2017

Ai plins destul si nu e bine
Ca Ochii tai frumosi sa fie-nlacrimati.
De-acum Soarele v-a rasari in fiecare zi pentru tine
Tu trebuie sa zimbesti.Sa fi un Inger minunat.

Eu Te Iubesc pentru ca imi esti draga
Sufletul tau ma mingaie mereu.
Vreau sa fi tu cea mai frumoasa Fata
Zana cea buna.Sufletelul meu.

Hai vino in bratele mele
Nu-ti fie teama.Nu-ti fac niciun rau.
Tu pentru mine esti izvorul Vietii
Si imi doresc fericita sa fi mereu.

Sa fim noi intr-o lume de Poveste
Sa te rasfat.sa te alint.
Sa te privesc.cat esti de dulce
Sa te sarut pe frunte noaptea in somn.

Sa nu te pierd din Ochi o clipa
Sa te veghez la fiecare pas.
Sa nu mai las sa te atinga raul
Sa fi mereu o Zana.Un Inger.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu