Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 septembrie 2017

Te vreau linga mine sa-mi fi Inger
Autor.Gabrie Razvan Stoica
13 Septembrie.2017

Ori cat de mult as vrea sa ma-scund
Se vede cu Ochiul liber ca te plac,
Cand sunt linga tine ma pierd
Si nu stiu ce sa mai spun.

Iti scriu Poezii si-n vers iti spun ce simt
Ti le recit in noapte,
Sincer sunt si nu glumesc
Cand spun ca de tine imi place.

Daca-as putea in zbor sa te iau
Sa fim amindoi pe un nor,
Sa privim de sus Cerul senin
Si Soarele in mina sa-l luam.

Atit de frumoasa esti si nu glumesc
O Fata minunata,
Daca as putea sa te am linga mine,Sa ma Iubesti
Ai fi o Printesa rasfatata.

Si nu sunt doar vorbe cea,ce spun
Ar fi intrutotul real,
Iubirea mereu mi-a lipsit si mult mi-am dorit
As fi incantat sa te am.

Sa-adormi seara in bratele mele
In zori cu-n sarut sa te trezesc,
Sa pot sa iti pun in privire zimbet
Pentru ca Te Iubesc.

Esti poate putin reticenta
Te tem sa nu suferi iar,
Preferi sa te minti ca el Te Iubeste
Asa ca mai bine privesti,Oftezi si astepti.

Gandeste-te ca lui nu ai pasa
Ce ma face sa cred?,
De te-ar Iubi si i-ai fi draga
Mereu linga tine ar fi.

Poate-ntr-o zi vei realiza
Ca trebuie sa zimbesti,
Sa sti ca eu sunt aici
Si linga mine te-astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu