Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 septembrie 2017

Mi-am dat mina cu fericirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Septembrie.2017

Mi-ajunge cat am plins si-am suferit
Am patimit destul de-acuma gata.
De azi in zori cand m-am trezit
Mi-am dat mina cu fericirea.

Si mi-am promis sa fiu puternic
Sa rad.Sa-alung detot tristetea.
Si i-am spus vintului sa sufle
Sa-alunge toti norii negrii de deasupra.

Pentru mine fericire inseamna sanatate
Zambete calde in privire.
Tu Inger drag.Esti linga mine
Iti Multumesc ca mi-ai adus indar Iubire.

Acum sunt mai increzator ca niciodata
Trecutul l-am lasat detot in urma.
Tu esti prezentul.Viitorul.Amea Viata
Tu esti Fericirea mea minunata.

Da tu.Numai tu.Sa spui da
Si nu vei regreta.
Iti voi darui
Tot ce nu ti-ai putut imagina.

Ai sa-mi fi Zana cea frumoasa
Ingerasul meu Iubit.
Tu ve fi cea mai fericita Fata
Si nu glumesc.Nu spun prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu