Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 22 septembrie 2017

Iti Multumesc.ca esti linga mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Septembrie.2016

Astazi vreau să-ți mulțumesc
Ca mereu îmi ești aproape.
Ca ai grija sa zimbesc
Alungi ori ce răutate.

Ma alinți si ma ridici
Cind sunt trist esti linga mine.
Imi pui zimbetu-n privire
Faci.cs caci să-mi fie bine.

Esti un Suflet minunat
Imi esti Draga.Tin la tine.
Astazi eu iti Multumesc
Ca ai răbdare cu mine.

Tu mereu mi-ai fost aproape
Mi-ai șters lacrimile cind plingeam.
Mai încurajat în toate
Da esti Suflet minunat.

Mereu am sa-ti fiu aproape
Si-am sa-ti multumesc neîncetat.
Tu ești Ingerul meu care
Imi da tot ce astăzi am.
MULTUMESC MULT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu