Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 17 septembrie 2017

Te Iubesc din tot Sufletul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Septembrie.2016

Ai venit din Cer la mine
Si mai atins cu Iubire.
Ochii mi i-ai luminat
Inima mi-ai mingaiat.

Te Iubesc din al meu Suflet
Gingasi.Dulce Ingeras.
Esti a mea Sfinta minune
Esti Luceafărul din Viața mea.

Tu imi dai putere-n Viața
Tu mă alinți si ma mingai.
Te Iubesc din al meu Suflet
Esti visul meu împlinit.

Cind te string la pieptul meu
Si-ti sarut gurița Dulce.
Tu mă urci pînă la Cer
Plutind pe aripi de Iubire.

Esti ce-a mai Scumpica Fata
Dulcea mea Minune Sfinta.
Te Iubesc.cu Drag din Suflet
Îngerul meu te numesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu