Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 25 septembrie 2017

Un vis implinit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Septembrie.2016

Visam odata,ca doresc sa fiu cu o fata
Pe care sincer s-o Iubesc,
Lafel si ea sa ma Iubeasca
Sa fim doar noi in lumea noastra.

Ai aparut in viata mea
Ca o stea noua de pe cer
Te voi iubi ca viata,Da
Si mi-am zis,doar asta-mi cer

Sa te iubesc ca pe-o regina
Ca sa zimbesti tu,zi de zi
Si uite,inima acum mi-e plina
De a ta dragoste senina.

Nu pot sa cred ca visul s-a implinit
Ca azi zimbesc si ieri eram trist,
Ca tu imi colorezi Viata
Te Iubesc mult Printesa mea.

Stiu sigur ca noi vom zimbii
Suntem lafel,Gindim lafel,
Tot ce vrem noi e sa traim
Plini de Iubire fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu