Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 septembrie 2017

Dimineata in zori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Septembrie.2017

Frumoasa esti in zorii zilei
Cand Soarele pe Cer rasare.
Cand te trezesti din somn Iubire
Esti dulce.gingasa precum o Floare.

Cand te privesc mi-apari precum un Inger
Stralucesti toata.Esti minune.
Cea mai frumoasa Fata de pe-acest pamint
Tu ma-implinesti.Sunt fericit.

Am pregatit cafeaua aromata
Sa o bem amindoi Iubito.
Privind spre Cerul cel albastru
Zimbindui Soarelui ce ne alinta.

Esti tot ce-mi pune-n Inima Iubire
Licoarea Vietii.Zana mea.
Tu ma faci sa fiu implinit
Te Iubesc mult.Iti spun mereu chiar daca sti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu