Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 septembrie 2017

Atunci,cind plingi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Septembrie.2016

Atunci,cind plingi plinge si Cerul
Nici Florile nu vor sa infloreasca,
Tu esti un Soare ce vesel trebuie sa stralucesti
Nu vreau sa plingi Fata frumoasa.

Eu Te Iubesc,sunt linga tine
Ochisorii tai trebuie sa fie senini,
Sa nu mai plingi,Tu esti frumoasa cind zimbesti
Sa sti ca tare mult eu Te Iubesc.

S-a terminat cu lacrimile pentru tine
Acum e rindul tau sa ai parte de fericire,
Lasa in urma tot ce a fost rau
Vino te rog in bratele meu.

El iti spunea ca Te Iubeste dar te mintea
Il atrageai cu frumusetea ta,
Dar el se folosea de tine
Hai nu mai plinge,Eu sunt linga tine.

Mereu grija de tine voi avea
Sa fi cea mai frumoasa Floare,
Sa stralucesti ca o stea
Caci Te Iubesc din Suflet scumpa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu