Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 septembrie 2017

Iubirea-i ca o Mare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Septembrie.2016

Iubirea mea-i o mare, sarcastică, o- rană
Să fie marea noastră? E cea Mediterană!
Prin ea te văd apoasă, că ea mi te arată
Să fie marea noastră? E marea cea Sărată!

Iubirea-i o Poveste
Scrisa in Inima si-n Suflet,
Ea iti da aripi si putere
Ea te alinta si te ocroteste.

Prin marea noastră veche, eu veșnic te curtez
Să fie marea noastră? Defapt e cea Cortez!
Că apele-mpreună și dragostea-mi femeie
Sunt marea-mi pentru tine, crescută-n cea Egee!

As vrea daca-si putea
In val sa ma prefac,
Sa trec pe linga tine
Si sa te iau in larg.

Sa fi amea Creiasa
Zana ce-a minunata,
Sa-mi fi mereu aproape
Tu minunata Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu