Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 septembrie 2017

E Toamna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Septembrie.2017

Incet s-a asternut peste natura
Toamna ce-a rece cu ploile ei.
Frunzele-au inceput sa paraseasca pomii
Si rindunelele in stoluri spre tarile calde se grabesc.

Soarele incet isi pierde stralucirea
Norii-l acopera usor.
Vintul incepe sa sufle mai nervos
E Toamna si mie mi-e dor.

Mi-e dor de-o mingaiere si o-nbratisare
De tine si de mingaierea ta.
De noptile cand eram amindoi
De tot ce era intre noi.

E Toamna si sunt seri de vis
Cand totu-n jur e colorat.
Pictate-s toate-n ruginiu
Indragostitii se plimba tinindu-se de mina-n parc.

Dar eu incerc sa trec prin Poezie
Nostalgic ganditor si optimist.
E Toamna totu-i o feerie
Incerc sa-mi construiesc un vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu