Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 septembrie 2017

Din Suflet Te Iubesc
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
24 Septembrie.2016

Din Suflet Te Iubesc
Si n-am spus nimănui.
Nici tie nu-ndraznesc
Mă tem de ce-o sa-mi spui.

Dar vreau să-mi fac.curaj
Să-ți scriu în Poezie.
Ca ești o Dulce Fata
Mi-esti tare Draga mie.

Da scumpa Zana buna
Așa e cum îți spun.
Poti sa rizi de mine
S-au să mă crezi nebun
Dar eu chiar țin la tine.

Așa de Dulce ești
Creiasa din Povesti.
Inima mi-ai furat
Si Te Iubesc.cu-adevarat.

Vreau sa te vad zimbind
Sa te răsfăț.Să te alint.
Să-ți privesc Ochii cei frumoși
Cum sclipesc si zimbesc.

Lasa-ma să îți fiu aproape
În brațe să te string.
Sa alung ori ce răutate
Si tot ce a fost trist.

Nu-ți fie teamă de Iubirea ce ti-o port
N-am să lasă niciodată Inima să-ți plinga.
Am să te feresc de tot ce-i rău
Tu să fi amea Zana.

Nu spun acestea doar ca să te-atrag
Ci sincer asta simt.
Ca Te Iubesc.eu nu mai pot să țin secret
Si astăzi vreau sa sti.
CREDE-MA.DA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu