Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 septembrie 2017

Despre Personalitate.Prea trufie.Orgoliul s-au prostie?
Articol scris de.Gabriel Razvan Stoica
Niciodata nu m-am temut de Omeni.Am cautat sa-i inteleg pe toti.Sa-i ascult .Dar in anumite situatii.Am vazut in gandirea lor.In modul de a arata.Ca si-au creat o imagine.Care nu le apartine. Cauta sa implementeze idea ca ei sunt defapt foarte stapin pe sine.Ca detin cunostinte mult prea aprofundate.Cand defapt totu-i o iluzie. Am mai observat ca unora dintre noi.Le place sa detina controlul . sa fie ei cei.ce au ultimul cuvint de spus.Iar daca incerci sa le atragi atentia ca exagereaza.Iti trintesc usa in nas.Vociferind tare si apasat cu.cuvinte dure.taioase.Si acum ma intreb si eu.Asta ce poate fi.Prea plin de sine.Orgoliul.S-au prostie?. Ei bine sa fi in preajma unor astfel de Persoane te oboseste. Asta se numeste fabulatie.Gandesc eu.Acestor Oameni le lipsesc mult si multe.Prieteni.Trairi.Toate-s neimpliniri. Gresesc?  Lasa-mi parerea ta in comentariu. Ne ajuta sa vorbim deschis.Cu blindete.

Un comentariu:

  1. Oamenii suntem toți dar cu caractere diferite, contează sa lași loc de buna ziua pe unde treci.

    RăspundețiȘtergere