Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 septembrie 2017

Ce Dulce ești Iubito
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
24 Septembrie.2016

Stau si te privesc.cum dormi
Somnul nu vrea să mă ia.
Ești atît de minunată
Dulce ești Iubita mea.

Te tin strîns la pieptul meu
Te mingai si te sărut.
Si ma joc in parul tau
Somnul să îți fie lin.

Ești așa frumoasa.Dulce
Te Iubesc Îngerul meu.
Mereu am să-ți fiu aproape
Sa zimbesti în brațele meu.

Noapte buna scumpa mea
Sunt aici.îți mingai somnul.
Te Iubesc din Inima
Tu ești prezentul și viitorul.
În Viața asta ce-o trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu