Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 septembrie 2017

Daca vrei sa ma cunosti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Septembrie.2017

Sunt un Om simplu si modest
Nu-mi place sa ies in evidenta.
Imi vad de treaba.Nu am timp de altii sa vorbesc
Si nici nu vreau sa dau apa la moara.

Imi place sa imi fac Prieteni
Imi deschid Sufletul in fata tuturor.
Le povestesc.cu bucurie
Povestea Vietii.Ce-am trait si ce traiesc.

Dar unii Oameni se hranesc.cu asta
Din lipsa comenteaza.Fac scenarii.
Imi schimba vorbele.creaza ei regie
Sa fiu eu personajul negativ.

Daca-ti doresti sa ma cunosti
Vino.vorbeste-mi si cu bucurie.
Am sa-ti raspund cu drag.si-am sa te-ajut
Si-atunci vei sti cu.cine stai de vorba.

Nu crede tot ce iti spun altii
Mai bine ai fi atent la ei.
Asa cum ma barfesc pe mine.tie
Asa si despre tine cu altii vorbesc.

Sa nu judeci nimic din ce ai auzit la altii
Ca ti-au vorbit de mine urat.
Ar fi frumos sa stam de vorba
Si atunci.cunoscandu-ma ai santelegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu