Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 septembrie 2017

Fata dulce
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Septembrie.2016.

O Fata dulce ca un Inger
Mereu apare in privirea mea.
E Minunata si mi-e Draga
O Iubesc si o vreau in Viata mea.

La bratul meu vei straluci
Caci Zana buna tu-mi vei fi.
Eu voi avea grija mereu
Sa zimbesti.Sa fi fericita Ingerasul meu.

Am sa pun in Inima ta
Raza ce-a calda a Soarelui.
Sa iti aduca mingaierea sa
Sa fi cea mai frumoasa Fata mea.

Daca ai sti tu cum te privesc eu
Si ce frumos te desenez intr-un tablou.
In care suntem amindoi
Noi doi Copii Frumosi.

Incerc sa iti arat.sa iti vorbesc prin versuri
Ca tu sa sti ca tie-ti scriu.
Iubirea ce ti-o port in Suflet
Da ai ghicit.tu esti Fata mea.

Intoarce-ti capul catre mine
Eu nu te mint.nici nu te amagesc.
Sunt sincer cind iti scriu in Poezie
Ca tu esti Zana pe care-o Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu