Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 septembrie 2017

Ce seara minunata
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
26 Septembrie.2016
Aceasta seara minunata
Iubito tie ti-o ofer.
Ești Dulce.Caldă si frumoasa
Ești Zana buna din Povesti.
Hai sa esim în noapte afara
Sa numără Stelele pe Cer.
Sa le culegem pe toate în palmă
Sa scriem versuri de Iubire amîndoi.
Sa privim luna cea frumoasă
Cum pentru noi ea strălucește.
Sa cintam Florilor ce dorm
S-au să le spunem o Poveste.
Povestea noastră de Iubire
Cum suntem astăzi fericiti.
Eu te am astăzi doar pe tine
Tu ești a mea Iubita.Eu al tău Iubit.
Ce minunata-i seara asta
Si cit de Dulce si frumoasa ești.
Iubita mea tu ești Creiasa
Din tot Sufletul meu eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu