Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 21 septembrie 2017

Regrete
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Septembrie.2016

E Prea tîrziu sa plingi acum
Ca am plecat de linga tine.
Am fost o vreme impreuna
Era frumos.Zile senine.

Te-am alintat si te-am Iubit
În tine am văzut un Inger.
Credeam prea mult în noi.in tine
Tu erai marea mea Iubire.

Acum degeaba plingi si-ti pare rău
E Prea tirziu sa reparam Iubire noastră.
Cit am fost linga tine tu nu ai văzut
Ca te Iubeam si te-adoram.

Sincer iti spun si mie-mi pare rău
Ca nu mai suntem impreuna.
Era totul așa frumos
Eu Te Iubeam.Țineam la tine.

Sigur că și tu mai Iubit
Mi-ai fost alaturi.Și mai ocrotit.
Dar mai trădat fără să știu
Tu ai plecat.Acum e prea tirziu.

Ma mai gindesc încă la tine
Imaginea o port în Suflețelul meu.
Dar poate că asa-i mai bine
Sa fim departe tu si eu.

Esti o Persoana minunata
Nu am ce sa iti reproșez.
Pacat ca toate acestea au fost odată
Acum e prea tîrziu.Nu ma mai cauta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu