Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 16 septembrie 2017

Trecuta-u anii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Septembrie 2017

Trecuta-u anii-n graba
Anii Copilariei,
Si vremurile acelea
Pe cand eram la Scoala.

Si azi mi-aduc aminte
Ziua aceia cand,
Pasam pe poarta Scolii
Elev in clasa intai.

Chipul Invatatoarei
Blindetea ei din glas,
Emotia din Suflet
Fiindca eram Scolar.

Intaia litera din alfabet
Scrisa cu mina tremurand,
Doamna Invatatoare
Cum ma-juta s-o scriu.

Si uite aniiii n graba
Au zburat repede,
Ca m-am trezit deodata
Un Om in toata firea.

Dar dupa atita vreme
Cand nici nu ma-steptam,
Am regasit cu Drag
Pe Doamna Invatatoare.

Au trecut 28 de ani
Decand i-am fost Elev,
Si dupa atita timp
Astazi ne-am intilnit.

Am fost cuprins in graba
De o emotie puternica,
Ochii mi s-au umplut de lacrimi
De bucurie implinita.

Ne-am strins cu drag in brate
Plingeam ca doi Copii,
Nu ne venea sa credem
Ca putem iar vorbi.

Si uite asa-mpreuna
Am retrait dinou,
Anii de-atunci de Scoala
Si Doamne toate in mintea noastra-s vii.

Va Multumesc din Suflet
Ca astazi sunt Om mare,
Ca m-ati facut un Om puternic
Demn de a lupta,de-a reusi in Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu