Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 septembrie 2017

Ma cuprins un dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Septembrie.2017

Zilele se duc in graba
Si cu ele clipele.
Ce.candva-mi dadeau fiori
De Iubire-n Inimioara.

Totul era un vis frumos
Ce-l traiam eu linga tine.
Era tare minunat
Cand te strigam.Iubire.

Serile de Toamna lina
Erau dulci la tine-n brate.
Cand tinindu-ne de mina
Ne plimbam noi doi in noapte.

Ne prindea noaptea in parc
Frunzele fosneau de vint.
Cand din pomi ele cadeau
Erau ca o mingaiere.

Astazi banca noastra-i goala
Lafel si Sufletul meu.
Inima mi-e pustiita
Ma topesc de dorul tau.

Of de ce astazi noi doi
Nu mai suntem impreuna.
Nu stiu cum si nici de ce
A Murit Iubirea pura.

Pling singur tarziu in noapte
Acum cand e Toamna iar.
Banca noastra e pustie
Numai eu mai stau pe ea.

Unde esti.Mi-e dor de tine?
Pling intruna Ochii mei.
Serile de dinainte
Astazi sunt doar amintiri.

Am sa scriu o Poezie
Si-am s-o pun in miii de stele.
Sa ajunga pi-n la tine
Sa sti ca mi-e tare dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu