Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 septembrie 2017

Să-mi cînt Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Septembrie.2016

As vrea să-mi cînt Iubirea
Pe care eu ți-o port.
Sa știe lumea-ntreaga
Ca te Iubesc enorm.

Tu ești Zeița mea
Suflet pur si suav.
O Minunata Fata
Cum inca-n Lume n-am aflat.

As vrea să-ți scriu pe Cer cu Stele
În versuri tot ce simt.
Ca tu ești Inger pentru mine
Tot ce trăiesc i-un vis.

Dece as vrea si inca nu am scris?
Pentru că tu nu ești aici.
Sa pot de mina sa te tin
Sa-ti privesc Ochii cristalini.

Dacă ai fi Iubita mea
As face Soarele mereu pe Cerul tau sa strălucească.
Sa fi cea mai frumoasa Fata
Zeița cea mai minunata.

Dar încă eu nu te-am găsit
Visez si scriu ce simt în Poezii.
Visez la clipă cind ne vom găsi
Sa-ti spun cuvintele frumoase ce le simt.

Sa iti arat prin fapte ca eu Te Iubesc
Sa stralucesti mereu Iubito.
Sa-ti mingai Sufletul si sa te ocrotesc
Inca te-astept.pe unde rătăcești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu