Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 septembrie 2017

Primeste-ma linga tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Septembrie.2017

Primeste-ma linga tine
La umbra Sufletului tau.
Sa ma ascund de tot cei rau
Sa am parte doar de Iubire.

Ajuta-ma sa-mi revin
Am Inima ranita.
Te rog da-mi aripi sa zbor
Si ia-ma alaturi de tine.

Caci tu esti Fiinta Divina
Un Suflet cald si frumos.
Te rog ia-ma linga tine
Si nu o sa-ti para rau.

Am sa iti fiu mereu aproape
Curat am sa Te Iubesc.
Tu imi vei fi mie Inger
Iar eu printul ce te va ocroti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu