Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 septembrie 2017

Vreau doar trei saruturi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Septembrie.2016

Mi-aduc,cu Drag aminte
Si-acum ca la-nceput,
Ziua plina de Soare
Cind noi ne-am cunoscut.

Primul sarut in parc
Prima inbratisare,
Privirea ta senina
Bataile Inimii pline de Iubire.

Acum visez la toate
Si vreau sa retraiesc,
Clipele frumoase
Tot la tine in brate.

Vreau numai trei săruturi
De viaţă să am parte
Şi nu de la-nceputuri
Să le primesc pe toate

Îmi e de-ajuns şi versul
Citind să te iubesc
Nu-ţi vreau tot universul
Ca-n el să rătăcesc

Mi-ar fi de-ajuns o-nbratisare
Parfumul sa-ti mai simt,
O Dulce mingaiere
Sa nu mai am motive sa fiu trist.

Cind ai plecat in graba
Nimic tu nu mi-ai zis,
Ne-am luat la revedere
Si totul sa sfirsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu