Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 17 septembrie 2017

Nu mai plînge Fata Draga
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Septembrie.2016

Nu mai plînge Fata Draga
Nu mai avea Ochii triști.
Esti atit de minunata
Nu merita sa suspini.

Ochii tai senini ca marea
De-un albastru răpitor.
Vreau să-i văd zimbind mereu
Fara lacrimi si tristeti.

Tu ști cit esti de frumoasa?
Cum stralucesti ca o Zana?.
Dece plingi pentru acela
Care nu vrea să știe de tine? 

L-ai Iubit din Inimioara
L-ai Divinizat prea mult.
Nu merita sa fi trista
Pentru un neavenit.

Hai ridica-ti Ochii-n sus
Si priveste Cerul lin.
Sunt acuma linga tine
Sa te ocrotesc.sa te ridic.

Hai dă-mi mîna vino mai aproape
Nu-ti fac rau.nu te rănesc.
N-am să spun Povesti si Bazme
Sincer am să te Iubesc.

Nai sa mai plingi niciodată
Iti promit si-ti demonstrez.
Esti o Fata minunata
Afla ca eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu