Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 29 septembrie 2017

Fata din vis
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Septembrie.2017

Te-am cunoscut de putin timp
Si parca te cunosc de-o Viata intreaga.
Decand in fata mea ai aparut
Am avut brusc o tresarire.

Arati exact ca Fata ce-o doresc
Lafel ca-n visurile mele.
Exact cum din priviri o desenez
Acum se poate te am linga mine.

Repede ne-am apropiat
Intre noi se naste Iubire.
Atit de dulce imi apari
Te vreau o vesnicie linga mine.

Sa fim in lumea noastra de Poveste
Amindoi sa punem Stele pe Cer.
Cand zorii zilei se ivesc
Amindoi intr-un glas sa spunem.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu