Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 septembrie 2017

O Pisica speriata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Septembrie.2017

O Pisica speriata
Intr-un colt sta linga soba.
Tremurind de frica tare
Ca vaazut un Soricel.

De sub pat jivina mica
Da cu Ochii de Pisica.
Si vazind-o speriata
A-nceput usor ai zice.

-Hei Pisica.Pisicuta
Ce-i cu tine.Ce-ai patit?,
Am venit sa stam de vorba
Si sa-ti cer sa ma maninci.

Pisica mirata tare
Speriata.Tremurind.
Spuse cu glasul mai tare
-De ce vrei sa te maninc?.

-Uite asa ca iti spun eu
Nu mai vreau sa fiu cu minte.
Iti propun un joc nebun
Sa ma prinzi acum pe mine.

Dar Pisica ai raspunse
-Eu nu ma ating de tine
Am in cap figuri si fite
Si maninc crochete fine.

Si uite asa s-o vezi si pasta
Soricelul a scapat.
Ca Pisici nu ai pasa
E Fitoasa de Oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu