Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 septembrie 2017

Pune-ti capul in bratele mele
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Septembrie.2017

S-a facut noapte stelele sclipesc
Suntem noi doi si Florile.
Luna de sus se bucura zimbind
Cand vede ca noi suntem fericiti.

Asculta glasul noptii ce-a venit
Cum vintul frunzele fosnesc.
Priveste stelele Iubito
Cum pentru tine se aseaza in versuri.Poezie.

Ce scrie sus? Hai sa citim
Aseaza-ti capul in bratele mele.
In versurile poeziei ce ti-am scris
Sunt versuri dulci despre tine Iubito.

Tu esti inima mea din piept
Si Viata.Si lumina.Tot ce am.
Tu numai tu esti visul cel traiesc
Te rog ramai in brate la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu