Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 septembrie 2017

Un An te-am asteptat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Septembrie.2016

Un an te-am aşteptat,
Visând la ziua minunată...
Nici acum nu te am uitat.
Şi eu aici, tu tot plecată...

Atunci cind ne-am gasit
Pluteam de fericire,
Eram indragostit de tine,tu de mine
Eram noi doi Iubire.

Tu erai Ingerul din Rai
Eu cel,ce era ocrotit,
Tu Dulcea mea Iubita
Eu altau Iubit.

Cind totul era minunat
Si Povestea frumoasa,
De-odata ai plecat
Fara motiv,fara de cearta.

Un an pe aleea-ntunecată,
Călător în miez de nefiinţă...
Să mai stai nu-i cu putinţă.
Şi totuşi stau tu tot plecată...

Un an te-am aşteptat,
În vechiul parc de amor târziu...
Vechiul parc de mult uitat,
În care noi ne sarutam.

Stiu ca nu te vei intoarce
S-o luam iar de la cap,
Sa imi fi Fata ce-a Draga
Eu Baiatul tau din parc.

Dar sa sti ca imi doresc
Sa te vad mereu zimbind,
Esti o Fata minunata
Esti un Inger,tu o sti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu