Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 septembrie 2017

Scrisoare
autor.Gabriel Răzvan Stoica
26 Septembrie.2016
Am atitea să îți spun
Ginduri.Visuri.Sentimente.
As fi vrut azi să te sun
Sa m-auzi cum ti le spun.
Dar tu ești tare departe
Telefonul nu-l mai am.
Așa ca-m scris o scrisoare
Douo rinduri.Ginduri mari.
Dar cum sa poți înțelege
Emoția ce-o trăiesc?.
Bucuria și tristețea
Din scris cum sa le trăiești.?
Cum sa scriu să vezi.sa auzi
Plinsul lacrimile mele.?
Emoția fericirea
Toate dorurile mele.?
Cum sa scriu intr-o scrisoare
Tremurul din vocea mea?.
S-au blindetea glasului
Ce te-alinta Draga mea?.
Așa dar cred că-i mai bine
Sa vorbim.Sa ne vedem.
Sa îți dau o sărutare
Nu sa scriu scrisori de dor.
Este buna si scrisoarea
Sa anunte o bucurie.
Cînd e vorba de Iubire
Nu te-ajuta.nu e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu