Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 septembrie 2017

Iubeste-ma
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Septembrie.2017

Iubeşte-mă aşa cum ştii doar tu,
Cum soarele şi luna se iubesc,
Neobosiți şi veseli se aleargă,
Nici nu le pasă că nu se-ntâlnesc.

Iubeste-ma cum Pomii Iubesc apa
Si florile se bucura de roua diminetii,
Cum Soarele Iubeste Cerul ziua
Si cum stelele se alint-n noapte.

Iubeşte-mă aşa cum iubesc florile
Albinele când vin ca să culeagă
Polenul ce l-au adunat cu trudă
Şi îşi împart ce-au strâns o viață-ntreagă.

Iubeste-ma cum Te Iubesc si eu
Din Inima si din tot Sufletul meu,
Si astfel cu Iubire ne unim
Si alungam toti norii gri.

Iubeşte-mă la răsărit sau seara,
Ziua şi noaptea se iubesc la fel,
Ce îşi pot spune-n câteva secunde
Este esența dragostei-n etern.

Iubeste-ma si mi-e de-ajuns
Sa pot trai fara de teama,
Si linga tine sa incep
O Viata,Impreuna,Minunata.

Iubeşte-mă când sufletul ți-o cere,
Iar toate-n jur îngheață şi privesc,
Când inima aşteapt-o mângâiere,
Iubeşte-mă când şi eu te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu