Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 septembrie 2017

Si Inima mea Te Iubeste
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Septembrie.2016

Sunt Fericit ca te-am intilnit
Ca tu-mi luminezi Viata,
Ca tu esti in dreapta mea
Odata cu mine Te Iubeste si Inima mea.

Pe-aceeași căruntă poveste
Și inima mea te iubește
Când visele mele se-ngână
Cu somnul cernut Senin ne zimbeste.

Tu insemni mult pentru mine
Esti lumea in care traiesc,
Noi impreuna scriem o Poveste
In care Iubirea ne insoteste.

Nimic n-am mai scump pe lume
Decit pe tine te am,
Si Inima mea Te Iubeste
Esti tot ce puteam avea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu