Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 septembrie 2017

Nu-i vina mea
Autor.Gabriel Razvan Stoixa
28 Septembrie.2017

Nu-i vina mea ca Te Iubesc
Inima si-a dorit sa se intimple asta.
Acum imi pare bine ca pe tine te-a ales
Sa-mi fi tu Zana ce imi umple Viata.

Nu-i vina mea ca esti frumoasa
Ca ma atragi cu Ochii tai.
Imi place mult Sufletul si Inima ta calda
Esti Fata visurilor mele.

Da am ales frumos si-mi pare bine
Tu vreau sa-mi fi Inger.Sotie.
Cu tine Viata vreau s-o-mpart
Pentru ca Te Iubesc.cuadevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu