Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 septembrie 2017

Ingerul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Septembrie.2016

Nu pot sa zic trecu o ora
Sau poate o vesnicie-n lipsa ta
Invat sa numar dupa slova
Iubesc si caut steaua mea

Ce crud sa stiu ca niciodata
N-oi fi in vise muza ta
Dar ,te astept ca altadata
Sa ma topesti cu vraja ta

Atit de Draga-mi esti tu mie
Asa de mult te pretuiesc,
As vrea din Suflet sa fi linga mine
Caci te ador,Te pretuiesc.

Imi mingai Sufletul si Inima
Atunci,cind privesc poza ta,
De-acolo mie imi zimbesti
Ce dulce esti tu Inger din Povesti.

Incerc sa uit ,sa fug prin fumul de tigara
Pasind stingace spre calea ta
Si i-au din mers acordul de chitara
Apoi zimbind iti spun sa-ti cint ceva?

Macar in brate sa te tin
Si sa-ti recit o Poezie,
Pe care-am scriso pentru tine
Cu dragoste si cu Iubire.

De-ai fi tu Ingerasul meu
As face Soarele pe Cerul tau sa straluceasca si noaptea,
Si-as pune tot zimbetul meu
In Inima si Sufletelul tau.

Dar nu ma-nbat cu visuri prea desarte
Si las chitara-n locul de cindva
Pasesc domol atita cit se poate
Sa te aud venind in Inimioara mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu