Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 10 iunie 2017

Tu esti Regina Sufletului meu
Esti Ingerul ce Viata-mi ocroteste.
Iubire-mi daruesti mereu
Si imi faci Zilele senine.

Pe Cerul meu tu faci ca Soarele sa straluceasca
Si raza lui sa imi aduca mingaiere.
Ma inconjori cu ata Iubire
Si Inimii si Sufletului meu le-a duci Iubire.Fericire.

Cit timp tu linga mine esti
Ma simt in siguranta si sunt ocrotit.
Sunt mai puternic si mai Fericit
Ca tu imi daruiesti Iubire.

Iubita mea.esti Ingerul meu bun
Ce-mi mingai Sufletul si Inima.
La tine-n brate eu sunt Fericit
Iti Multumesc.ca-n Viata mea tu ai venit.

Nu as concepe Viata fara tine
Nici.cind nu as vrea sa te pierd.
Voi fi mereu alaturi linga tine
Din al meu Suflet Te Iubesc.

Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu