Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Cui sa-i spun ca ma doare?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Iunie.2017

In lipsa ta mi-este greu
Plinge Sufletul,Pling si eu,
Ochii mei varsa lacrimi amare
Sunt singur,Inima ma doare.

Cui sa-i spun ca mi-e greu
Tot ce simt,ce traiesc?,
De cand tu ai plecat
Parca un val ma luat.

Un val de singuratate
Plin de neincredere in Oameni,
Ma tem de Oamenii care
Vor sa imi spuna o vorba.

Doar tu ma ascultai mereu
Tu mi-alungai tristetea,
Azi esti tare departe
Si ori cum nu iti pasa.

Cu,cine sa pot vorbi?
Toti le au pe-ale lor,
Ori cum nu ma ajuta
Dorul imi arde-n Inima.

Doar Dumnezeu ma asculta
El mi-e aproape mereu,
El ranile mi le vindeca
El mingaie Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu