Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 iunie 2017

Dece nu pot sa uit?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Iunie.2016

Eram asa de fericit cind noi ne-am cunoscut
Traiam cu tine clipe minunate,
Tot ce traiam era un vis
Si niciodata zile inorate.

Zimbeam mereu,eram aproape
Si imparteam totul la doi,
Iubirea ne tinea in brate
Era o lume pentru noi.

Astazi totul s-a stricat
Parca a fost un vis de noapte,
Ma uit in cartea ce am scri-so noi
Si vad doar imagini frumoase.

De ce nu pot,de acei ochi
Să uit,să-i las departe-n zare?
De ce acum,ca-ntr-un deochi
Sunt prins,nemaiavând scăpare?

De ce-n sufletul meu te țin,
Ca pe-o icoană a mântuirii?
Ba îmi ești muză,ba mi-ești chin,
Și-aș vrea să mă opun orânduirii.

Invata-ma sa uit de tine
Vreau sa fiu linistit,
Sa inteleg ca totul s-a sfirsit
Si nu voi mai fi linga tine.

Daca mi-ai da un semn,ceva
S-au macar ai vorbi cu mine,
Mi-ai stinge focul ce imi arde Inima
Si sigur amindorora ne-ar fi bine.

As vrea sa te vad fericita
In bratele unui Barbat
Care sa te Iubeasca,ca pe-o Zana
Sa stiu ca iti e bine cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu