Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 21 iunie 2017

Dulcea mea Zână
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
21 Iunie.2016

Ești cea mai Dulce si frumoasa Fata
Din Suflet Te Iubesc Ingerul meu.
Ești Zâna buna ce-mi mingaie Viata
Sunt cel mai fericit că ești în dreapta mea.

Nu am cuvinte ca să pot descrie
Cit de Frumoasă si de dulce ești.
Tu îmi oferi clipe de fericire
O Viață minunata ca-n Povesti.

Iubirea noastră e curata
Mă simt puternic.fericit.
Ca-n fiecare zi ești lingă mine
Strig tare să mă audă lumea toată.
Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu