Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Fericiti in doi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Iunie.2017

Ce fericiti suntem noi impreuna
Mi-esti Draga te privesc,ca pe o Zana,
Tu-mi esti aproape zi de zi
Tu ma alinti cu soapte miii.

Atit de Draga-mi esti tu Inger
Cand te tin strins in brate,
Nu ma mai satur Ochii sa-ti privesc
Sa iti soptesc in versuri,Te Iubesc.

Doar impreuna suntem fericiti
Ne completam unul pe altul,
Tu esti bataia Inimii
Ce-mi bate ritmuri de Iubire.

Nici un Baiat nu are ce am eu
O Fata asa de dulce si frumoasa,
Noi suntem cei mai fericiti
Te Iubesc mult Zana mea Draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu