Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Am scris in Inima Iubirea
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
17 Iunie

Am scris în Inima Iubirea ce Ti-o port
Ca să ramina veșnic pentru tine.
Mereu să fim noi doi
Înlănțuiți în mrejele Iubirii.

Și am s-o scriu pe Cer cu stele
Ca Îngerii să ne vegheze.
Să ne presare fericire
Și zimbete.zile senine.

Te-am luat si te-am ascuns în Suflet
Îmi ești atît de Draga.Sincer Te Iubesc.
Mereu tu să fi linga mine
În asta Viață asta îmi doresc.

Nu-ti poți imagina ce draga-mi ești
Cu.cita bucurie si Iubire te privesc.
Tu îmi aduci zimbete.fericire
Doar tu ești și vei rămîne.
Iubirea mea Divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu