Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 24 iunie 2017

Si astazi Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Iunie.2017

Ai fost Zana visurilor mele
Ingerul pur pe care l-am Iubit.
Te priveam cum priveste Soarele zorii zilei
Erai tot ce-mi dadea puterea de-a trai.

Tu ai adus Iubirea in Viata mea
Tu mai facut sa simt ce-i fericirea.
Dar tot tu mai pus la pamint
Cand ai ales sa inchizi usa.

Iarta-ma te rog daca ti-am gresit
Eu am stiut sa-ti daruiesc Iubire.
Te-am desenat in visurile mele
Si mi te-am scris in Poezie.

Dar chiar si azi daca ai plecat
La mine in Suflet ai ramas.
Daca vreodata ma vei cauta
Eu am sa vin.Sa te mingai cu Inima.

Eu nu port ura.nici resentimente
Asa a fost sa fie.o scurta Poveste.
Pastrez cu drag in Ochii mei
Chipul tau drag.si tot ce am trait.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu