Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Scriu adinc Poezie
Autor. Gabriel Razvan Stoica
17 Iunie.2017

Nu mi te mai stingi din vers
Şi-ncep să mă iau de gânduri...
Oare numai tu mi-eşti sens
De-ţi închin atâtea rânduri ?!

Te privesc prin foaia mintii
Esti atit de minunata,
Ori ce scriu e despre tine
Mi-ai intrat in Suflet Fata.

Am vrut sa scriiu si pamflet
Versuri vesele,Haioase,
Dar ori ce as vrea sa fac
Tot de dragoste imi iese.

Mă-nconjori c-un aer trist
Ce-mi suspină a regrete
Vânt de toamnă, pesimist
Mi te încâlceşti în plete

Poate daca te-as vedea
Si-as vorbi putin cu tine,
Ai afla si-ai intelege
Iubirea mea pentru tine.

Astfel as putea sa-ti spun
Recitind pe loc o strofa,
Despre noi sa o cumpun
Sa imi fi tu iarasi muza.

Eu te scriu cum nici nu-mi eşti
Doar în mintea mea poveste
Născociri nepământeşti
Cu ademeniri terestre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu