Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 24 iunie 2017

In mine se mai vorbeste si azi despre tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Iunie.2017

In linistea serii stau si privesc
Cum Soarele se duce la culcare.
Cum luna ai ia locul pe Cer
Iar stelele ai dau tarcoale.

Deodata tresar ca din vis
Se-aude incet in fundal.
Cum Inima si Sufletul vorbesc
Despre Iubirea ce-o traiam.

Trag cu urechia si-ascult
Cum Sufletu-i spune Inimi.
Cum ca era fericit
Cand noi eram impreuna.

Inima incet sopteste
-Si mie-mi era bine.
Bateam cu putere in piept
In ritm frumos de Iubire.

Ma intreb.Oare ce vor sa spuna?
De cine-o vorbi acolo?,
Inima imi raspunde
De tine si-anoastra Iubire.

Imi curge din Ochi o lacrima
Soptind usor murmurind.
-Te rog iarta-ma Inima
Ca dincauza mea suferi tu.

Ce frumos ar fi sa ascultam
Glasul Inimi noastre.
Sa stim sa Iubim frumos
Sa trecem prin ploi si prin Soare.

Asa si tu.si eu
Sunte departe acum.
Tot ce stiu.si mi-e greu
E Ca Sufletul meu te pastreaza.

Mai bine eram impreuna
Uniti de Iubirea pura.
Dar inca suntem Copii
Ne-am suparat din prostii.

Nu-ti cer sa vi inapoi
Sigur nu te vei intoarce.
Dar vreau prin gand sa-ti trimit
Cuvinte de dor.frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu