Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 iunie 2017

Noapte de vis
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
15 Iunie.2016

Pe bolta Cerului senin
Noaptea si-asterne mantia albastra.
Stelele toate se unesc
Noua sa ne zâmbească.

Luna-si trimite razele
Pe noi să ne mingaie.
Atit de Dulce si Frumoasa ești
Iubito.Strălucești.

În Noaptea asta stringe-ma în brațe
Tine-ma strîns la pieptul tău.
Vreau sa fiu de tine aproape
Sa ma mingaie Suflețelul tău.

E Un vis. O Poveste tot ce se întîmpla?
Tu ești aici si ma răsfeți?.
Aceasta e ce-a mai Frumoasa noapte
Iti Mulțumesc Iubita mea.

E Noaptea noastră plină de lumină
Noaptea albastra cu parfum de Flori.
Noi suntem acum împreună
Noapte de Vis.am lingă tine Suflețelul meu.

Lafel vor fi si zilele si nopțile ce vor veni
Cu tine sunt un Bărbat împlinit.
Tu ești tot cea-ce eu mi-am dorit
Te Iubesc mult.Ești Visul împlinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu