Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 iunie 2017

Bună Dimineața Iubito
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
16 Iunie.2016

Zorii zilei se ivesc
Soarele timid răsare.
Eu cu Drag te tin în brațe
Dulce si Frumoasa Floare.

Te privesc si te atmir
Ce Frumoasa ești cînd dormi.
Te sărut si te mingai
Somnul dulce să nu-ți stric.

Am adus la geamul tău
Toate Florile Frumoase.
Sa-ti zimbeasca-n zorii zile
Doamne cit ești de Frumoasă.

Pentru tine am pregătit
Cafeaua ce-a aromata.
O vom bea Iubita mea
Printre Florile Frumoase.

Te-am trezit cu un sărut
Și o Dulce mingaiere.
Și în brațe te-am adus
Între Flori.să stăm cu ele.

Bună Dimineața Scumpa mea Iubita
Ești așa Frumoasa.Înger minunat.
Tu ești Dulcea Floare.Scumpa mea Regina
Tu ești azi.Mereu.Viață pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu