Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 iunie 2017

Ce mult îmi lipsești
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
22 Iunie.2016

Am primit în dar o Viață
Soare si Cerul senin.
Florile-mi zimbesc în fiecare dimineață
Numai tu nu ești aici.

Am atita bucurie
Tot ce-mi trebuie să zâmbesc.
Dar de-ai fi tu linga mine
Aș simți Inima-n piept.

Îmi lipsește mingaierea
Și Iubirea ta ce-a  Dulce.
Dacă ai fi tu lingă mine
Florile ar fi-nflorite.

Vino te aștept cu Drag
Sa-npartim Viața în doi.
Să ne bucurăm de Soare
Să ne bucurăm de ploi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu