Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 iunie 2017

Cat de mult Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iunie.2017

Tu-mi implinesti visele
Si-mi pui zimbetu in privire.
Tu ma ocrotesti si ma alinti
Tu faci senine toate diminetile.

Esti tot ce-mi puteam dori
Fata visurilor mele.
Alaturi de tine traiesc o Poveste
Te Iubesc mult Zana mea.

O Cat de mult Te Iubesc
Nu am atitea cuvinte sa-ti spun.
Mi-esti Draga si te privesc
Ca pe Ingerul bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu