Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 iunie 2017

Desenez o Inima
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iunie.2016

Mi-am desenat pe vis iubirea din poeme
Şi din priviri ți-am pus culoare de apus
Pierduta-n rătăciri tristeţea mea se teme
De umbra fericirii şi un oftat nespus...

Te-am visat iar aznoapte
Vorbeai cu mine,ma stringeai in brate,
Si m-alintai cu vorba ta ce-a Dulce
Asa m-am bucurat ca erai linga mine.

Cind m-am trezit din somn pe tine te-am strigat
Parfumul tau era pe perna mea,
Voiam sa aud iara vocea ta
Sa simt dinou mingaierea ta.

Dar nu erai,tu nu mai auzit
Nici vocea ta nu-mi mai vorbea,
Am desenat pe foaie o Inimioara
Si-am scris pea,Zana mea.

Ne căutăm cu drag, aşa a vrut destinul
Să nu ne ştim deodată, ci doar să ne iubim.
Doar timpul ne mai ştie secretul şi suspinul
Tot el le va ucide, de-o fi să ne-ntâlnim.

Ne-am agăţat de doruri, de vise şi de soartă
De timpul care trece, de lacrimi şi tăceri
N-a reuşit nici timp, nici dor să ne despartă,
Să ne zâmbim și azi,cum ne-am zâmbit și ieri.

Din firele de dor ţi-oi ţese aşteptarea,
Cărarea ţi-oi aşterne cu frunze de pelin.
A plânsului povară, din ochi mei ca marea,
O iau cu mine-n taină pe drumul spre destin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu