Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 10 iunie 2017

Mi-e dor de tine Tata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Iunie.2017

Mi-e dor de tine Tata
Si astazi eu iti scriu.
Gandul ce-l port in Suflet
Dorul ce eu ti-l duc.

Au trecut multe zile
De cand tu ai plecat.
Cuprins de amintire
Astazi din Ochi eu lacrimi am varsat.

Mi-e dor de vocea ta
De mingaierea-ti calda.
De tine cand zimbeai
Cum radeam impreuna Tata.

Acum privesc spre Cer
Stiu ca tu esti acolo.
Parca te vad cum imi zimbesti
Si cum imi dai putere.

Acasa-i neschimbat
Toate cum tu le sti.
Suntem putin mai tristi
Tot te-asteptam sa vi.

Dar sa sti Draga Tata
Ca noi te vom Iubi.
Esti mereu linga noi
Taticul meu Iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu