Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

Prea dulce-i dragostea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2016

Prea dulce-i dragostea ce ti-o port
Pentru ca tu imi esti lumina,
Esti zimbet,Soare,Cer senin
Esti Zana mea ce-a buna.

Cu tine eu sunt fericit
Tu imi faci Viata o Poveste,
Si in privirea mea tu faci,Cerul senin
Mereu e dimineata.

Dragostea ce ti-o port e dulce
Tu esti Ingerul meu cel drag,
Am sa te ocrotesc Iubito
Ca tu sa zimbesti,Sa infloresti.

mi-e mult prea dragă, dragostea de tine
şi...Doamne-aşa mi-e teamă să n-o pierd
încât ţi-aş face cuib în gând la mine
cu vise şi dorinţi să te desmierd...

să nu cobori de-acolo niciodată
zborul să-ţi iei doar înspre-a mea chemare
eu să te-aştept supus, vinovat..
căci vreau să-mi fi doar mie cer şi soare !

Sa nu pleci singur sa ma lasi
Mi-ar fi greu fara tine,
Sa-mi fi mereu un Inggerasi
Sa fi doar linga mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu